Eerste keer bij ons?
Wil je een afspraak maken, maar weet weet je niet welke behandeling het beste bij jou past? Wil je een passend advies én meteen eerste behandeling? Kies dan voor ‘Intake, Skin Analysis & First Treatment’. onze huidspecialisten zullen tijdens de intake jouw wensen bespreken en natuurlijk bij de huidanalyse bepalen welke behandeling(en) het beste bij jouw wensen passen. Je krijgt minimaal 1 dag voor jouw afspraak een intake formulier toegestuurd, die je voor jouw afspraak ingevuld aan ons terug stuurt. Zo kunnen wij (jij en de huidspecialiste) zich optimaal voorbereiden op de behandeling.
Bij deze behandeling is de Intake en Skin Analysis (normaal € 34,95) helemaal gratis. Heb je speciale wensen of vragen? Geef dit dan aan bij ‘Opmerkingen’ bij het maken van jouw afspraak.
Let op: boek je een Intake, Skin Analysis & First Treatment en lukt het je niet om te komen, zeg deze dan uiterlijk 24 uur voor de afspraak af. Anders zijn we genoodzaakt de gereserveerde tijd (90 minuten) in rekening te brengen. Wij rekenen € 1,25 per minuut. Deze factuur kun je niet declareren bij de zorgverzekering.
Annulerings- en wijzigingsbeleid
Heb je een afspraak bij ons geboekt en lukt het je niet om te komen? Zeg deze dan uiterlijk 24 uur vóór de afspraak af. Wil je jouw afspraak wijzigen of verzetten, dan kan dit kosteloos tot 24 uur vóór de afspraak. Doe dit altijd via mail of WhatsApp. Je krijgt van ons een bevestiging van de wijziging of annulering. Let op: pas dan is deze definitief.
De afspraak wordt door ons geannuleerd wanneer je later dan 15 minuten op je afspraak bent en je hierover geen contact met ons over opneemt. We kunnen in de resterende tijd namelijk niet de kwalitatief hoge behandeling geven die je wel van ons verwacht. Daarnaast willen we gasten die na jou komen niet laten wachten omdat jij te laat was.
Wanneer wij de afspraak annuleren omdat jij later dan 15 minuten op de afspraak bent of wanneer je helemaal niet naar de afspraak komt (No-Show), betaal je 100% van de factuur.
Ben je later dan 15 minuten en neem je hier tijdig contact over op met ons, dan kunnen we jouw afspraak wellicht verzetten. Echter dan rekenen we 50% van het factuurbedrag aan je door. Deze facturen kun je niet declareren bij de zorgverzekering.